Stronka poświęcona projektowi gry
Altenia Stories - Time of Devotion


Wpis który widać poniżej pojawił się na początku roku 2006 (obecnie jest 15.09.2009), od tego czasu w projekcie nic się nie zmieniło i tak już raczej zostanie. To oczywiście oznacza, że do tego projektu już nigdy nie wrócę (chyba że jako remake/rekompilacja za X lat i tylko dlatego, że gra wydaje się być niezła). Tymczasem strona w nowych przeglądarkach pod naporem reklam (i nie tylko) delikatnie się rozjechała. Tym jednak też się nie będę przejmował, bo prędzej stworzę coś nowego niż zabiorę się za reperowanie tego czegoś. That's all folks.

---------

Po długim okresie ciszy i zdecydowałem się udostępnić to co już jest zrobione, tymczasowo zawieszając projekt. Więc mogę tylko życzyć miłej gry i doradzić że czasem trzeba trochę więcej pograć i pogłówkowć zanim się wyrzuci grę w kąt =P . Dodaje też możliwość komentowania gry w jej temacie na RM forum Oaza.
---------

Postanowiłem zmodyfikować trochę fabułę na początku gry. Zawsze powtarzałem, że wprowadzenie do Altenii, nie jest zbyt imponujące, a to dlatego, że zaczynałem ją robić kiedy jeszcze byłem zielony. Nie mogę zmienić wszystkiego, ale w miarę możliwości dopracuje kilka szczegółw. Na potrzeby tej modyfikacji powstał nowy chipset, effekt końcowy zademonstrowany jak zwykle w postaci screena.
---------

Magma Dungeon skończony. Następnie w planach mam budowę nowej wioski, na której potrzeby został wyedytowany prezentowany wcześniej chipset (efekty w dziale screens).
Niedawno dodany został też przycisk "chat", za którym kryje się krótki opis, dotyczący kanału irc'owego #rpgmaker i możliwośc połączenia się z nim.
---------

Nie wiem który to już raz, ale dopracowałem trochę sprity głównych bohaterów. Przy okazji podziękowania dla Braian'a i Reptile'a, za to że doszukali się w grze błędów, które wymagały poprawy.
---------

Chipset na Magma Dungeon prawie gotowy. Wymaga jeszcze kilku poprawek, ale i tak dodałem screena, z tego co wyszło podczas testu nowych klocków.
UPDATE - Chipset gotowy, screen poprawiony.
---------

W końcu mam tą nieszczęsną piramidę z głowy, w sumie nic nowego, no ale dodałem z niej jeszcze dwa screeny. Wprowadzam do gry Orb system, jednak jego działania tutaj nie omówię. W sumie nic skąplikowanego, ale niech zostanie tajemnicą =P . Następnym celem, jest zripowanie pewnej zalanej lawą jaskini i posklejanie jej w jakiś dungeon.
---------

Poprawki, poprawki i więcej poprawek.... Można już ściągnąć demo ^^;
---------

Od momentu kiedy powstała stronka, wprowadzone zostały następujące zmiany: poprawiona grafika na niektórych starych mapach, zmienione sprity bohaterów i wiekszości NPC, zmieniony sposób myślenia monsterów, nowe animacje w skillach, dodane 2 nowe mini gry i wiele innych drobnych poprawek. Niedługo będzie już można ściągnąć demo.
---------

Mała zmiana w funkcjonowaniu stronki, od teraz bedzie się pojawiało info na temat zmian, jakie mają miejsce w grze. Info te z pozoru nie jest nikomu potrzebne, jednak bedzie to dowodem na to że projekt jeszcze żyje.
---------

Gra była początkowo robiona na rm2k (rpg maker 2000) obecnie przeniosłem projekt na rm2003. Swoje początki miała podczas gdy funkcjonowała jeszcze strona PoZoR'a (polski pionier jesli chodzi o sajty z rm2k) a było to około maja 2001r. W międzyczasie należałem też do grupy mailowej związanej z makerem i razem z ludźmi o qsywkach Moyżesh, Qczeń i FiXX napisaliśmy tutoriala traktującego o tak lubianym przez nas edytorku rpg'ów (napewno gdzieś się jeszcze plącze na necie). To był czas nieustannej pracy nad grą, wszystkim co z nią związane i sceną rm2k, wtedy też zrobiłem polską czcionkę do gier zrobionych na tym programie. Tak minął rok pracy nad projektem, udało mi się zastosować kilka jeszcze chyba nie znanych w świecie rpg makera rozwiązań i starałem się żeby grafika w mojej grze była też czymś nowym w tym światku (ripowałem grafikę z gier na snesa i gba). No i w końcu pewnego zimowego jeszcze dnia dostałem neta przez kabelek (koniec z modemem). Wtedy całkowicie zboczyłem z dotychczasowej drogi, a to za sprawą gry Ragnarok Online. Tak sobie grałem przez kolejny rok =) poznałem tam naprawdę fajnych ludzi (w tym miejscu pozdroofki dla Rag'a, Griev'a, Vampire'a, Killgen'a, Zoey, a w szczególności dla Mag ). RO w końcu stało się płatne (jak wiekszość MMORPG), ale dzieki tęgim polskim umysłom (Corvus, Jui, Irukard) powstał polski server Ragnaroka (pROSE). To już nie było to samo, ale nie narzekam bo i tam fajna eqipa była, a nawet pomogłem co nieco w ich nowym projekcie =) (w tym miejscu pozdrowienia dla wszystkich którzy mieli coś wspólnego z pROSE). Z tym że sam projekt trochę przycichł a mnie jakoś znów ciągło żeby robić grę po sprawdzeniu możliwości nowego rm2k3. Więc przerobiłem moją grę według wymagań makera 2003 i postanowiłem udostępnić jej demo, w tym celu powstała ta strona (tylko sie z niej nie śmiać bo to mój pierwszy kontakt z html =).