O samej fabule gry nie mogę dużo napisać bo jest ona jeszcze w trakcie tworzenia i będzie tak długo jak długo będę robił grę. Uważam że nie opłaca się wymyślać scenariusza na chama, w każdej chwili można wpaść na nowy pomysł który będzie trudniej umieścić w grze jeśli mamy ustalone co i jak. Więc fabuła powinna tylko trochę wyprzedzać to co jest aktualnie robione w edytorze, a reszta to kawałki pomysłów na przyszłość, które będzie trzeba poskładać w jedną całość.

Tak więc powiem tyle że planuję w pewnym miejscu przypadkowy skok w przyszłość (takie cyber miasto), w którym głównym problemem drużyny będzie powrót do swoich czasów, ale nie tylko. W przyszłości rozpęta się mały konflikt, a kiedy już będzie po wszystkim i drużyna wreszcie wróci do swoich czasów (tak jakby), okaże się że jednak nie wszystko jest tak jak przedtem. Będzie jeszcze wycieczka do miasta aniołów i może element jakby ze Skies of Arkadia z miastem/miastami w powietrzu, ale dokładnie nie mogę nic jeszcze powiedzieć.
(Nie zrażajcie się tym że na początku fabuła może się wydać trochę tępa. Później się rozkręci =)

Jeśli chodzi o nietypowe rozwiazania jak na świat rm2k(3)(przynajmniej tak mi się wydaje że są nietypowe), to w grze znajdzie się:
- typowo zręcznościowy zjazd wagonikiem przez kopalnię (coś jak mini gra ale napewno w przyszłości znajdą się też inne mini gry)
- system czarów na zasadzie elementów wkładanych w sloty w które są wyposażone postacie (ilość slotów zależy od przebiegu fabuły max.5 na postać), elementy można także wyciągać więc w zależności od sytuacji można zmienić elementy na inne (wszystko w stworzonym na potrzeby gry menu)
- losowe walki tylko na mapie świata, we wszystkich innych lokacjach przeciwnicy są widzialni, wiem brzmi banalnie, ale tu jednak chodzi o troche bardziej inteligętnych przeciwników którzy będą gonić bohatera kiedy on się zbliży na odpowiednią odległość, szybkość poruszania się lub zasięg widzenia może być zmieniony w zależności od rodzaju przeciwnika, jeśli zajdzie taka potrzeba przeciwnik może też uciekać od bohatera

W grze wykorzystałem standardowe chipsety i te znalezione na necie (wszystkie jednak przerabiałem). Ale to nie grafika buduje rpg'i tylko fabuła i ciekawe rozwiązania .

Mam nadzieję (i jednocześnie w to nie wierzę) że pazerne łapska twórców gier i stronek rm2k(3) (i całej reszty) nie zagrabią tego nad czym tyle pracowałem (chodzi głównie o grafiki) do swoich projektów i stronek (mam nadzieję że się tu aż tacy lamerzy plątać nie będą). A tak w ogóle to :

ALL RIGHTS RESERVED!!! =)